top of page

איך בוחרים קבלן בניין?

אז קניתם מגרש ואתם רוצים לבנות בית, או שיש לכם בית ואתם רוצים לשפץ אותו...

מה עושים? ממה מתחילים ואיך?

 

היתרון בבחירת קבלן בניין הוא שיש לכם מישהו שמרכז לכם את כל העבודה, מנהל את העובדים ואת אתר הבניה ודואג לצרכים שלכם תוך עמידה בלוחות זמנים. במציאות של ימינו אנחנו מוקפים בקבלנים מסוגים שונים המספקים שירותים שונים בעלויות ובאיכויות שונות. על מנת שאתם כלקוחות תקבלו את התוצאה שלה אתם שואפים, מאוד חשוב לדעת איך לבחור את קבלן הבניין, למה צריך לשים לב וממה כדאי להיזהר.

להלן מספר נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן בבואכם לבדוק קבלן בניין:

  1. אמינות: בדקו את קבלן הבניין שאתם הולכים לעבוד איתו האם הקבלן עובד עם חשבוניות מס/קבלה ומתמחר לכם את הפרוייקט + מע"מ? קבלן אשר עובד בדרך זו הינו קבלן שעובד כחוק, ומבטיח לקיחת אחריות ושיש קבלות בגין עבודתו.

  2. אופן קבלת הצעת המחיר מקבלן בניין הצעת המחיר צריכה להיות מפורטת ומסודרת הכוללת את כל הצעדים הנדרשים לטובת הפרוייקט, בשקיפות מלאה מול הלקוח וזאת על מנת לצמצם הפתעות ותוספות במהלך העבודה, למעט מקרים של אירועים בלתי צפויים ולא גלויים לעין.

  3. המלצות על קבלן בניין כדאי לחפש מידע ברשת או לשאול מכרים אודות הקבלן. קבלן בעל המלצות טובות מבטיח תוצאות טובות מניסיון של אנשים הגונים.

  4. האם קבלן הבניין עומד בתנאי תקן? האם הקבלן עובד יחד עם מהנדס קונסטרוקציה שאחראי על בטיחות הבניה? זאת על מנת להבטיח את בטיחות הבניה ועמידה בתנאי תקן.

  5. חוזה עבודה מול קבלן בניין הקבלן מגיש לכם חוזה מסודר לתחילת ביצוע העבודה הכולל בתוכו את התנאים השונים לפרוייקט, התחייבויות מצד הקבלן ומצד הלקוח.

  6. טיב הבניה של קבלן הבניין במידה ולקבלן יש אתר אינטרנט או דף עסקי - כדאי להסתכל על פרוייקטים קודמים, תמונות ולהתרשם מטיב הבניה.

  7. זמינות קבלן הבניין מהי מידת הזמינות של הקבלן לשאלות ולהתייעצויות בזמן שאתם מתלבטים באיזה קבלן בניין לבחור.

  8. תקשורת וכימיה עם קבלן הבניין האינטואיציה שלכם. האם יש ביניכם לבין הקבלן תקשורת טובה, כימיה והרגשה כללית טובה? הדבר כמובן מסייע בהמשך הדרך.

  9. משא ומתן מול קבלן הבניין מיומנויות משא ומתן, גמישות מחשבתית, נכונות למצוא את ההתאמה המקצועית לתקציב הן אבני דרך חשובות ביותר!

בהצלחה בבחירת קבלן הבניין הנכון עבורכם!

0 צפיות
bottom of page